HTML

Vigyázat újholdkor...a Vérnyuszi támad

Szóval...hol is kezdjem...Carrie Von Ceres vagyok (egyeseknek) de ez nem fontos...sőt az sem fontos hogy én itt fogok majd írkálni mindenfélét, de megteszem...hátha érdekel majd valakit. Ez van. Most próbálgatom blogozási szárnyaimat, ergo nem biztos hogy sok jó kisül belőle. Egyelőre ennyi. Csókoltataok minden élőt és holtat. KK KK KK C.V.C

Friss topikok

  • Greg C.: Írhatnál sűrűbben és rákattantam a blogodra XD am nem..de szivesen olvasom ;) (2010.08.01. 18:45) Egy évvel öregebb

Linkblog

x

Caroline Von Ceres 2010.08.27. 15:08

Üdv ismét!

Kezdjük ott hogy fogalmam sincs mit írjak, csak írok...valamit...még én se tudom mit. Nem tudom miért, de olyan paffnak érzem magam.paff paff paff.... mindegy.Hamarosan megkezdődik az iskolaszezon, ami rám már nem vonatkozik, de páromra igen. Ha minen jól megy egyetemista lesz, ergo alig fogunk találkozni. ettől a gondolattól kissé letargiába esek.

Egyik nap érekes dolog történt. Megkérdezték tőlem mióta és miért is vagyok goth. Na ez az amin csak mosolyogni tudok.Hmm... miért vagyok goth, nem tudom,talán mert úgy élek és öltözködöm ahogy jól esik? És ha az fekete cuccok és extrém smink, láncok és enyhe arisztokratikus beütés ( höhö toreador mi?) akkor igen goth vagyok, és nem holmi béna majmoló emó vagy imó vagy tökömtudja minek hívják magukat. Mióta vagyok goth? Amióta az eszemet tudom, csak nem mindig mutattam a külsőmmel is. Ennyi. Remélen nincs több kérdés ezzelkapcsolatba. Ja és a szegecses cuccok sem "emós dolgok" ha valaki nem tudná a darkos, goth arcok már a 70es években viseltek szegecses cuccokat. Téma lezárva.

Na szép, mehetek mosogatni. ÚTÁLOOOK mosogatni. mindegy. Később írok még valamit. most ennyi

csók : C.V.C

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vernyuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr542252242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása