HTML

Vigyázat újholdkor...a Vérnyuszi támad

Szóval...hol is kezdjem...Carrie Von Ceres vagyok (egyeseknek) de ez nem fontos...sőt az sem fontos hogy én itt fogok majd írkálni mindenfélét, de megteszem...hátha érdekel majd valakit. Ez van. Most próbálgatom blogozási szárnyaimat, ergo nem biztos hogy sok jó kisül belőle. Egyelőre ennyi. Csókoltataok minden élőt és holtat. KK KK KK C.V.C

Friss topikok

  • Greg C.: Írhatnál sűrűbben és rákattantam a blogodra XD am nem..de szivesen olvasom ;) (2010.08.01. 18:45) Egy évvel öregebb

Linkblog

Egy évvel öregebb

Caroline Von Ceres 2010.01.18. 18:58

Hát ismét írok

ez most egy összegzésszerű lesz. Összegzel az elmult egy évet hisz egy évvel megint öregebb lettem. 21 éves, ha belegondolok így már amerikában is nagykorúnak számítok.Ez alatt az év alatt sok mindent megéltem. Azért a sok között vannak kiemelkedők is. Pl megismerkedtem azzal az emberrel akit ma már mindennél jobban szeretek, az én Yogimat. Belecsöppentem a hagyományörzés világába- középkori lovagok, udvarhölgyek, bolond- továbbá csalódnom is kellett egy olyan barátnőmben akiben megbíztam- lényegében a jelenlétemben ismerkedett asztal alatt a párommal. De lehet hogy elveszítettem egy barátot nyertem sok újat. Egy Yetit egy Ágit, Vivót Skarát Rolit... stbstb. Rengeteg mindent megtapasztaltam és asszem ze egy jó év volt.

na ma ennyi tsók C.V.C

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vernyuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr981682791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Greg C. 2010.08.01. 18:45:14

Írhatnál sűrűbben és rákattantam a blogodra XD am nem..de szivesen olvasom ;)
süti beállítások módosítása