HTML

Vigyázat újholdkor...a Vérnyuszi támad

Szóval...hol is kezdjem...Carrie Von Ceres vagyok (egyeseknek) de ez nem fontos...sőt az sem fontos hogy én itt fogok majd írkálni mindenfélét, de megteszem...hátha érdekel majd valakit. Ez van. Most próbálgatom blogozási szárnyaimat, ergo nem biztos hogy sok jó kisül belőle. Egyelőre ennyi. Csókoltataok minden élőt és holtat. KK KK KK C.V.C

Friss topikok

  • Greg C.: Írhatnál sűrűbben és rákattantam a blogodra XD am nem..de szivesen olvasom ;) (2010.08.01. 18:45) Egy évvel öregebb

Linkblog

A könyv

Caroline Von Ceres 2009.08.25. 21:38

Este fél 10 van és végre gép elé jutottam. Bár nagyon jó napom volt, ez tény. És még mindig egy dal zúg a fülemben.... délután óta....

"Álmomban megjelent egy furcsa árny.
Hallottam énekét, hívó szavát.
Tán most is álmodom, mert érzem én,
a Fantom, ez a titokzatos lény rég bennem él.

Jöjj hát és énekelj, így kell legyen!
Énhozzám tartozol, egy vagy velem.
Nem küzdhetsz ellenem, mert hív az éj.
A Fantom, ez a titokzatos lény rég benned él.

Ki arcod látta már, fél, míg csak él.
Álarcod én leszek...

És hangod én!

Lelkeddel egybeforr és szárnyra kél
A Fantom, ez a titokzatos lény
Rég bennem él. / Rég benned él..."

na jó nem buggyantam meg, csak megkaptam álmaim könyvét. elmeséljem hogy is volt? Na jó elmondom. Szóval ... a párommal beutaztunk Békéscsabára ( cirka 70km busszal ) hogy a sulikezdéshez megvegyünk egy-két-sok cuccot. mikor végeztünk benéztünk az egyik "A" betűvel kezdődő könyvforgalmazó boltba...azaz én rángattam oda a drága emberem mert neki semmi kedve nem volt hozzá...ez lényegében nem fontos mert végül csak 3 vaskos könyvet vett magának... és nekem is vett egyet: Gaston Leroux Az Operaház fantomja című művet.... amit egyszerűen imádok



Azóta a musical zenéit hallgatom egyfolytában...és asszem egész éjjel olvasni fogok...na indulok is könyvet bújni...

csók mindenkinek KK KK KK !!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vernyuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr11338233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása