HTML

Vigyázat újholdkor...a Vérnyuszi támad

Szóval...hol is kezdjem...Carrie Von Ceres vagyok (egyeseknek) de ez nem fontos...sőt az sem fontos hogy én itt fogok majd írkálni mindenfélét, de megteszem...hátha érdekel majd valakit. Ez van. Most próbálgatom blogozási szárnyaimat, ergo nem biztos hogy sok jó kisül belőle. Egyelőre ennyi. Csókoltataok minden élőt és holtat. KK KK KK C.V.C

Friss topikok

  • Greg C.: Írhatnál sűrűbben és rákattantam a blogodra XD am nem..de szivesen olvasom ;) (2010.08.01. 18:45) Egy évvel öregebb

Linkblog

Suliszezon kezdete

Caroline Von Ceres 2009.09.07. 17:12

Ok, értem a célzást... rég nem írtam semmit, de nem volt se időm, se írnivalóm. Most ezért jelentést teszek az iskolakezdési hajcihőkről.

 

 

Múlthét kedd ...évnyitó: Rövid beszédek, kis műsor...nem vészes túléltem.

Szerda: termek takarítása, 6 fő két terem, mozdulni alig lehet, de végre kaptunk makettezőasztalokat

Csütörtök: Tűzvédelmi oktatás a színházban...megjelenés kötelező...nem mintha hallottam volna bármit is, aztán drámatöri óra majd viselettöri....aztán pedig végre egy hét után láttam a lovagomat

 

 

 

 

egész hétvégén együtt...ma meg ismét suli, de no para... pénteken végre megint talizunk.

Na most ennyi... pussz mindenkinek C.V.C

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vernyuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr801366240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása