HTML

Vigyázat újholdkor...a Vérnyuszi támad

Szóval...hol is kezdjem...Carrie Von Ceres vagyok (egyeseknek) de ez nem fontos...sőt az sem fontos hogy én itt fogok majd írkálni mindenfélét, de megteszem...hátha érdekel majd valakit. Ez van. Most próbálgatom blogozási szárnyaimat, ergo nem biztos hogy sok jó kisül belőle. Egyelőre ennyi. Csókoltataok minden élőt és holtat. KK KK KK C.V.C

Friss topikok

  • Greg C.: Írhatnál sűrűbben és rákattantam a blogodra XD am nem..de szivesen olvasom ;) (2010.08.01. 18:45) Egy évvel öregebb

Linkblog

Na ismét itt vagyok

Caroline Von Ceres 2010.08.06. 16:12

Először is: nagyon meglepett hogy valaki olvassa a blogomat, sőt! reklamál hogy rég nem írtam semmit. Nos Gergő itt a legfrissebb bejegyzés XD

Az ok ami miatt nem írtam ezer éve hogy minden időmet leköti a hagyományörzés. A Maróti Hagyományörző Egyesület aktív tagja vok, és mivel jelmeztervezést tanultam rám marad a korhű ruhák készítése, amit imádok csinálni. Emellett egyedi goth-rock stílusú ruhákat is tervezgettem ( talán egyszer befutok vele, de most ébredjek fel mert bilibe lóg a kezem XD ) .Közben szaladt az idő: túléltünk egy kínkeserves reneszánsz karnevált, soksok hercehurcát, az egyesület hivatalossá válását, közben egy évesek lettünk Yogival. Volt jónéhány Alfás buli, DE A LÉNYEG! AZ ÉV CSÚCSPONTJA AZ A VISEGRÁDI PALOTAJÁTÉKOK! a legjobb buli, jó muzsika ( Hollóének Hungarika ,!..!) állati társaság és rövidke időutazás. Persze a jó poénok sem maradhattak el. Drága párom megint alakított: három napon keresztűl sérülés nélkül úszta meg a csatákat. Erre ucsó nap vacsinál egy műanyag késsel! elvágta az ujját. tapstaps ehhez tehetség kell. Azután jött a gyulai végvári esték ahová eljöttek a visegrádon szerzett új barátaink is. És sajnos lassan vége a nyárnak. Már csak pár hét és szeptember, beköszönt az ősz...de legyünk optimisták, ha ősz akkor Halloween, amire idén vmi nagy durranást szeretnék összehozni. De az még odébb van. Hát egyelőre ennyi

Csók minden élőnek holtnak és élőholtnak ;) C.V.C

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vernyuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr332203875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása